Bestuur

Het bestuur wordt benoemd tijdens een Algemene Leden Vergadering (ALV). Het bestuur moet minimaal uit 4 personen bestaan waarvan en 3 beschikbaar zijn. De volgende functies zijn er binnen het Meldersnet bestuur: voorzitter, vice-voorzitter secretaris, penningmeester en algemene bestuursleden.

Het bestuur houdt zich bezig met het alledaags bestuur van de vereniging. Hierbij moet je denken aan alle financiƫle/administratieve aspecten. Ook de lange termijn planning van de vereniging wordt door het bestuur verzorgd. Tevens is het bestuur hoofdelijk aansprakelijk voor de vereniging.

Bestuursfuncties die vrijkomen worden van tevoren bekend gemaakt en dan kun je je daar verkiesbaar voor stellen. De minimale leeftijd voor een bestuursfunctie is 18 jaar. Mochten er meerdere "sollicitaties" komen op een functie wordt hier op een ALV over gestemd door de leden.

Alle functies gedetailleerd uitgelegd:

Het bestuur bestaat op het moment van typen (Februari 2012) uit de volgende personen:

contact: (bestuur@meldersnet.nl)