Was inderdaad een prima LAN, vrijdag nog ff mee opgebouwd en alles was tot in de puntjes geregeld.
++ Catering, lekker snel allemaal en goed aanbod
+++ Loempia's van Loempia Lei
+ Compo's waren goed geregeld vond ik, alleen de rules waren wat onduidelijk bij CS:S in het begin.
+ Drukte / amper lege plekken
+ Zondagmiddag 15:30 nog zo'n 100? man binnen
+ Gezelligheid, constant wel mensen voor bij de chill area of catering om mee te ouwehoeren
+ flink aanbod van game en data-servers
- Slechts één douche (toch?) die niet goed werkte
- Wireless werkte niet echt lekker in het midden van de zaal (heb maar met mn laptop via mn HSDPA zitten internetten)
- (te) warme temperatuur op vrijdagavond in de zaal
2 van de 3 minpunten kon de organisatie niet veel aan doen, maar ik wilde ze toch even noemen

Wat ik verder volgende keer zelf zou willen zien is dat er 1 beamer constant de shoutbox laat zien, wij wilden zowel met de CS:S als CoD4 compo meedoen, maar waren maar met 4 man, dus een aantal keer de vraag of iemand nog mee wilde doen op de shoutbox gegooid, maar de shoutbox was maar amper via te beamer te zien, en dat vergroot imho toch wel de mogelijkheid dat iemand het ziet die zelf wel zin heeft om mee te doen en nog geen team heeft.
Verder TOP Lan, Meldersnet TOP vereniging!

Op naar nog eens 10 jaar.
Ow, en @ Wittebolx, ik las net jullie recensies met het minpunt van slechts 1 heren toilet, zowel links langs de stand van Overclocking holland alsmede aan de zijkant van de slaapzaal waren 2 grote herentoilet ruimtes met iedereen stuk of 7 pisbakken + een schijtwc